Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Gamesajtens nyhetsbrev

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Lundgren
Admin
Admin
Lundgren


Antal inlägg : 220
Age : 31
Bor : Sverige
Favorit Spel : Starcraft ;O
Registration date : 08-01-02

Gamesajtens nyhetsbrev Empty
InläggRubrik: Gamesajtens nyhetsbrev   Gamesajtens nyhetsbrev Emptymån apr 21 2008, 22:26

Kanske den största nyheten som kommit är att du som leder eller är med i en clan kan få ett eget forum här på gamesajten. Det blir endast din clan som får tillgång till forumet och ni blir själva moderatorer över det. Alla i clanen måste bli medlemar på Gamesajten för att dom ska ha tillgång till forumet. Att få sitt eget clan forum är helt gratis och allt du behöver göra är att kontakta mig Lundgren eller Olsson genom att pm nån av oss på Gamesajten eller att skriva ett mail till någon av oss. Lundgren: Ante_1337_@hotmail.com Olsson: johan_himself@hotmail.com

Gamesajten har börjat växa igen och på bara 2 dagar har vi fått hela 18 nya medlemar och det tycker jag är riktigt bra.

Vi har fixat en ny categori kallad "Vote!". Här kommer alla omröstningar läggas ut och du kan även diskutera dem med andra medlemar.

Gamesajten söker moderatorer som kan "städa upp" i forumen. Om du vill bli moderator skriver du din ansökan till mig genom mail eller pm.
Till överst på sidan Gå ner
http://gamesajten.se
 
Gamesajtens nyhetsbrev
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Gamesajtens Radio
» Gamesajtens regler

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Gamesajten :: Nyheter/Uppdateringar-
Hoppa till: